jak ktos powiedział ze Motul leje sie do samochodów wysilonych itp.
Do takich silników leje się serię 300V a seria 8100 jest przeznaczona też do zwykłych silników (choć nawet w tych po mocniejszych modach sprawuje się b.dobrze).
Tak jest, serię 300V można równie dobrze zalać do seryjnego motoru jak i do wysilonego/przerobionego(zalecane), seria 300V przewyższa istniejące standarty co wiąże sie z jego większą ceną. Seria 8100 oraz Specific VW jest poprostu wystarczająca i optymalna do silników TDI.
[ Dodano: Pon 30 Lip, 07 10:05 ]
Zamieszczone przez Sir Saw
Dla mnie nieporozumieniem są ceny narzucane przez dystrybutorów MOTUL
Ceny są ustalane odgórnie i nic z tym niezrobimy, mnie też się to niepodoba
Jedno jest pewne, towar jest 100% orginalny z jedynego oficjalnego żródła.
Pozdr.
ale marżę też jakąś macie prawda? nie kwestionuję jakości Motula, miałem kiedyś w motocyklu i było spoko
Panowie mam takie pytanie, bo już szlak mnie trafia z tym odpowietrzaniem.Zmieniłem hamulce tylnie z bębnowych na tarczowe ( od 110 km :wink: dzięki koledze Grześ z forum leona , mam na sprzedaż komplet od rs)i w sumie gorzej hamuje niż wcześniej.Wogóle moje kłopoty z hamulcami zaczeły się z rok temu gdzie chciałem zmienić szczęki i niechcący cylinderek mi się rozpioł.Od tamtej chwili już nie mam dobrych hamulców, wcześniej miałem hamulce żyleta tylko musnąć pedał i to na starych szczękach.Potem hamowały, ale nie były już takie czułe.Teraz po zmianie na tarcze jest jeszcze gorzej, tzn jak powoli wciskam na włączonym silniku pedal to powoli mi idzie w dół aż w pewnym momencie stanie, myślę że są jeszcze zapowietrzone hamulce,pompa.Czytałem w innych postach coś o odpowietrzenie wspomagania sprzęgła które jest zasilane z tego samego zbiorniczka.Ale gdzie jest ten odpowietrznik? i czy to miało by wpływ na hamulce? :roll: Dodam że już przejechałem się z pare km na ręcznym i już je dotarłem , komplet oczywiście używany.
odpowietrznik sprzegla jest na jego wysprzegliku - tzn - spojrz po lewej stronie obudowy powietrza w dol - powinnes widziec wsyprzeglik i odpowietrznik na nim
jeżeli w trakcie wymiany płynu hamulcowego nie był naciskany pedał sprzęgła, to wymiana ta nie ma wpływu na hydrauliczne sterowanie sprzęgłem.
Wyprzęgnik hydrauliczny, na którym jest odpowietrznik znajduje się tak jak napisał marekzu, na korpusie obudowy sprzęgła. Sprawdz jeszcze raz odpowietrzenie pompy hamulcowej (jako pierwszy elemennt do sprawdzemnia) a następnie cylinderki. Jeżeli tu nie będzie nieprawidłowości to skuteczność hamulców sprawdz na rolkach w stacji kontroli pojazdów.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Sprawdz jeszcze raz odpowietrzenie pompy hamulcowej
Znaczy się pompa sama w sobie ma odpowietrznik?nigdy nie odpowietrzałem nigdzie indziej jak tylko w 4 kołach.A było kilka razy że jak ukręciłem przewód i pojechałem do warsztatu dorobić , to wtedy ciągle sączyło do pojemnika i możliwe że do pompy też doszło.Kolego endryu powiedziałbyś gdzie dokładnie szukać odpowietrznika pompy?
henio, nie ma odpowietrznika pompy. czasami można drutować po prostu lekko luzując na wężykach. proponuję udać się do jakiegoś majstra , który Ci to odpowietrzy maszynką ciśnieniową. zapłacisz kilka zeta ( w końcu płyn hamulcowy nie jest aż taki drogi), a nawet jak coś zostało w pompie to przedrze.
Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
henio, nie ma odpowietrznika pompy. czasami można drutować po prostu lekko luzując na wężykach. proponuję udać się do jakiegoś majstra , który Ci to odpowietrzy maszynką ciśnieniową. zapłacisz kilka zeta ( w końcu płyn hamulcowy nie jest aż taki drogi), a nawet jak coś zostało w pompie to przedrze.
tak właśnie jest. Udaj się do warsztatu, do fachowca. Sam za dużo nie podziałasz.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz